tiistai 21. joulukuuta 2010

Voi jos oisin yhtä notkea....

Löysin netistä muutamia aivan huimia otoksia:D Millastakohan ois, jos ois yhtä notkea kuin kuvien tytöt? Oisko se kivaa? Osassa kuvissa saattaa mennä jo vähän yli, ällöylinotkeen puolelle... Itse tällasena kankeena, joka pääse vaa spagaatin lattialla pohjaan(senkin just ja just:D) on vaikee edes kuvitella tollasia asentoja....Jos sanotaan, että tasan ei käy onnenlahjat ni mulle niitä ei oo ainakaan suotu ollenkaan:D Mä vaan niin inhoon venyttelyy ja siks en teekkään sitä koskaan!...

... mutta nyt näihin epätodellisiin otoksiin:)













Huimia vai mitä! Edelleen voi vastata edellisessä postauksessa olleeseen kyselyyn ja voi muutenkin laittaa juttelua alulle:) Mitäs mieltä ootte kuvista? Ja ajatella jouluun on enää 3 yötä! Oon ihan intsinä ku oon tällanen kakara:DEli siis oikein mahtavaa (ja lahjarikasta) joulua kaikille!Katotaan tuunko kirjottelemaan enää enneen joulua....ehkä:D

15 kommenttia:

  1. kelpais mullekkin :)

    VastaaPoista
  2. Hyi, osasta tuli jo paha olo :O

    VastaaPoista
  3. Joo itteäniki vähän hirvitti katsella osaa kuvista:/

    VastaaPoista
  4. ^^mua kans! Mite jotkut voi taipuu tollasii asentoihi? Kiva kun perustit tän blogin!

    VastaaPoista
  5. voisitko ees pikkasen esitellä ittees? mistä oot, minkä ikäne, voikkaaks ite (mikä joukkue) vai miks sua kiinnostaa jv?

    musta ois reilua meille lukioille et tiiettäs vähän kuka siel on takana :) tsemiii!

    VastaaPoista
  6. Joo eli tässä vähän tietoja musta:)

    Eli oon ilonen ja pirteä 16- vuotias Raisiolainen. Ite en voikkaa, sillä jouduin lopettamaan pari vuotta sitte mun selän takia:(

    VastaaPoista
  7. Blogi on todella kiva ja kivat kuvat jotkut menee mun mielestä jo liian pitkälle ei tuollaisilla selillä tee mitään ja ne rikkoo selät en ihmettele jos selkä menisi pilalle tuottaisesta venytyksistä. Olen muute 12-14 vuotiaitten mestaruussarjassa ja olen innokas voimistelian . En kumminkaan kerro mistä seurasta mutta eteläsuomesta ;).

    VastaaPoista
  8. ^^samaa mieltä, ei kukaan tee mitään tollasella selällä. Uskon, että niillä jotka venyttää sen nuorena noin venyväks niin niil on se vanhempana todella kipeä:/

    VastaaPoista
  9. Sullakin on tosi mahtava blogi! *__*

    VastaaPoista
  10. Osa noista oli vähä ällöjä, mut ois silti kiva olla yhtä notkee. Yks kaveri on just tollane et muit ällöttä ku sil on yliliikkuva selkä tms ja sit se tekee kaikkee.
    Kiva et tuli "taas" uus blogi! :)

    VastaaPoista
  11. hei, tääkin blogi alko vauhdilla ja sit tyssäs. Päivityksiä nopeemmin!

    VastaaPoista
  12. OMG hyvä et tämmöne tytsy saa ees kolmospuolalt spagan pohjaa...

    VastaaPoista